Livrăm din Olanda.
Livrăm multe dintre produsele noastre în întreaga lume. Livrăm produse chimice de cercetare în întreaga lume, cu excepția Regatului Unit, SUA, Austriei și Italiei. Vă rugăm să vă asigurați că produsele pe care le alegeți sunt legale în țara dvs. înainte de a comanda. Nu putem fi trași la răspundere, să respectăm legea.
Da. Oriunde livrăm, putem urmări un colet.
Folosim mailere cu bule simple ca ambalaje discrete, fără referire la substanțele chimice de cercetare sau Realchems pe etichetă. Totul este trimis ca o scrisoare.
Monedele BTC, BTG, LTC, DASH, ETH, Western Union, BNB (Binance), Monero și Transfer bancar direct.
Adresa vă este furnizată la checkout, vă rugăm să utilizați preev.com pentru a calcula costul în euro. Vă rugăm să plătiți suma corectă imediat după plasarea comenzii, plățile insuficiente vor fi suspendate. Trimiteți ID-ul tranzacției (cod lung) [email protected] după ce ați trimis fondurile.
Noi nu. Solicitările prin intermediul serviciului nostru pentru clienți vor fi ignorate. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că fiecare comandă de peste 75 € primește un cadou gratuit din care puteți alege la checkout.
Transferurile bancare și plățile Western Union pot dura până la 5 zile lucrătoare. Plățile criptografice sunt instantanee, dar poate dura o zi pentru a fi administrate. Vom face tot posibilul pentru a vă expedia comanda cât mai repede posibil. Va multumesc anticipat pentru rabdare!
Acest lucru depinde de serviciul poștal. Pagina noastră de expediere conține informații detaliate cu privire la termenele de livrare, precum și alte informații utile de știut înainte de a plasa o comandă la noi.
Dacă ați ales o opțiune de expediere urmărită și asigurată, comanda dvs. va fi reexpediată dacă nu a ajuns la trei săptămâni după expediere, cu excepția cazului în care a fost confiscată de vamă. Comanda dvs. nu va fi reexpediată dacă a fost expediată prin poștă aeriană sau POSTNLTRACKED. Aceste servicii sunt pe propriul risc.
Dacă nu ați primit un e-mail de confirmare, vă rugăm să verificați caseta de spam. Dacă încă nu l-ați primit, este posibil să nu iasă până când plata nu a fost confirmată.
Numărul dvs. de urmărire va fi atașat la comanda sau e-mailul de expediere, acesta poate ajunge în folderul de spam. Este posibil ca trackerele să nu fie actualizate până în dimineața următoare, în funcție de volumul comenzilor.
Puteți urmări pachetul online, utilizând numărul de urmărire furnizat prin e-mail.
Pentru DHL: https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-trace
Pentru POSTNL: https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/#/search
Răbdare tânăr padawan.
Contactează-ne direct! Trimiteți un e-mail [email protected] sau utilizați LiveChat.