Întrebări frecvente

De unde expediați?

Livrăm din Olanda.

În ce țări expediați?

Livrăm multe dintre produsele noastre în întreaga lume. Livrăm produse chimice de cercetare în întreaga lume, cu excepția Regatului Unit, SUA, Austriei și Italiei. Vă rugăm să vă asigurați că produsele pe care le alegeți sunt legale în țara dvs. înainte de a comanda. Nu putem fi trași la răspundere, să respectăm legea.

Oferiți urmărire la nivel mondial?

Da. Oriunde livrăm, putem urmări un colet.

Ce ambalaj folosiți?

Folosim mailere cu bule simple ca ambalaje discrete, fără referire la substanțele chimice de cercetare sau Realchems pe etichetă. Totul este trimis ca o scrisoare.

Ce metode de plată acceptați?

Monedele BTC, BTG, LTC, DASH, ETH, Western Union, BNB (Binance), Monero și Transfer bancar direct.

Unde găsesc criptoadresa la care să trimit plata altcoin?

Adresa vă este furnizată la checkout, vă rugăm să utilizați preev.com pentru a calcula costul în euro. Vă rugăm să plătiți suma corectă imediat după plasarea comenzii, plățile insuficiente vor fi suspendate. Trimiteți ID-ul tranzacției (cod lung) [email protected] după ce ați trimis fondurile.

Oferiți mostre gratuite?

Noi nu. Solicitările prin intermediul serviciului nostru pentru clienți vor fi ignorate. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că fiecare comandă de peste 75 € primește un cadou gratuit din care puteți alege la checkout.

Am plătit și am trimis dovada plății, dar nu am primit o confirmare de expediere?

Transferurile bancare și plățile Western Union pot dura până la 5 zile lucrătoare. Plățile criptografice sunt instantanee, dar poate dura o zi pentru a fi administrate. Vom face tot posibilul pentru a vă expedia comanda cât mai repede posibil. Va multumesc anticipat pentru rabdare!

Când va ajunge comanda mea?

Acest lucru depinde de serviciul poștal. Pagina noastră de expediere conține informații detaliate cu privire la termenele de livrare, precum și alte informații utile de știut înainte de a plasa o comandă la noi.

Ce se întâmplă dacă comanda mea nu ajunge?

Dacă ați ales o opțiune de expediere urmărită și asigurată, comanda dvs. va fi reexpediată dacă nu a ajuns la trei săptămâni după expediere, cu excepția cazului în care a fost confiscată de vamă. Comanda dvs. nu va fi reexpediată dacă a fost expediată prin poștă aeriană sau POSTNLTRACKED. Aceste servicii sunt pe propriul risc.

Unde este e-mailul meu de confirmare a comenzii/expedierii?

Dacă nu ați primit un e-mail de confirmare, vă rugăm să verificați caseta de spam. Dacă încă nu l-ați primit, este posibil să nu iasă până când plata nu a fost confirmată.

Unde este numărul meu de urmărire?

Numărul dvs. de urmărire va fi atașat la comanda sau e-mailul de expediere, acesta poate ajunge în folderul de spam. Este posibil ca trackerele să nu fie actualizate până în dimineața următoare, în funcție de volumul comenzilor.

Cum îmi pot urmări comanda?

Puteți urmări pachetul online, utilizând numărul de urmărire furnizat prin e-mail.

Pentru DHL: https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-trace
Pentru POSTNL: https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/#/search

Nu ați găsit răspunsul pe care îl căutați?

Contactează-ne direct! Trimiteți un e-mail [email protected] sau utilizați LiveChat.

 

REWARD POINTS
  • Register Your Self and Earn
    10 Points
  • Plasați comanda și câștigați puncte Earn 1 Puncte pe fiecare 1.00 cheltuit
  • Refer Link
    Împărtășiți acest link și primiți o recompensă doar la achiziția lor
  • Câștigați pe baza cumpărării de către altcineva
    Recompensa este : 20 Punct
  • image
    Aplicați puncte la totalul coșului

    Regula de conversie : 1.00 = 25 Punct

REWARD POINTS REWARD POINTS
Scroll to Top